era TwentyNinera

avatar tego bloga prowadzę ja, tzn.Krzysztof czyli rzepkok z miejscowości Drwęsa k/Poznania. Od kiedy zacząłem tu wpisywać swoje wyjazdy przejechałem 17299.75 kilometrów w tym 9377.12 w terenie ze średnią prędkością 19.54 km/h i się wcale nie chwalę, bo przecież nie o to chodzi.
tel. 509 95 1969 a tu więcej o mnie.

Sezon 2013

Sezon 2012

Sezon 2011

Sezon 2010

Sezon 2009

Wykres roczny blog rowerowy rzepkok.bikestats.pl
qrcode
HR max:162 ( 87%)
HR avg:138 ( 74%)
Podjazdy:421 m
Kalorie: 3039 kcal

Kiekrz - Malta - Luboń

Sobota, 22 stycznia 2011 · dodano: 22.01.2011 | Komentarze 5

Drwęsa - Lusówko - Lusowo - Sady - Kobylniki - Kiekrz - Strzeszynek - Rusałka - Sołacz - Malta - os.Piastowskie - Dębina - Luboń - Komorniki - Skórzewo - Dąbrowa - Sierosław - Drwęsa

0 st.C, słonecznie, umiarkowany ale lodowaty wiatr W

dziś piękna pogoda więc trzeba było po raz pierwszy w tym roku pojechać starą
trasą - i tak najpierw przez Lusowo i Sady do Kiekrza, potem Strzeszynek i Rusałka
- tutaj jak zwykle pełno turystów ale jeden był dość szczególny:

dziki dzik w Strzeszynku © rzepkok

Strzeszynek w słońcu wygląda fajnie - tak czysto i zimowo:

zimowy Strzeszynek © rzepkok

nad Rusałką tradycyjnie "sypana" u p.Halinki i wymiana pozdrowień z red.Kurkiem
a potem przez stare kąty na Sołaczu prościutko na Śródkę i kółeczko dookoła
Malty z podziwianiem narciarzy - zwłaszcza fajnie wyglądały małe kapsle, tak
na oko 5-7 lat na snowbordach większych od nich ;)

z Malty wzdłuż os.Piastowskiego nad Wartą (która wylała niesamowicie) na posiłek
regeneracyjny na Hetmańskiej - wstyd się przyznać jaki - dość powiedzieć, że
kanapka Drwala potrafi solidnie zapchać

w planach był jeszcze Nadwarciański Szlak ale po tym co zobaczyłem na Dębinie
trzeba było mocno skorygować trasę:

Dębina pod wodą © rzepkok

tak więc już grzecznie przez Luboń do Auchan w Komornikach i dalej już prościutko
przez Skórzewo do domu

pogoda była wspaniała,więc jechało się świetnie i tylko na ostatnich kilometrach
lodowaty wmordęwind dawał się trochę we znaki

pozdrowienia dla wszystkich, którzy też już rozpoczęli sezon
NIECH NOGA PODAJE ;)

Kategoria wycieczka

rzepkok
| 21:46 sobota, 22 stycznia 2011 | linkuj Jurek - jak Cię znam to pojedziesz - fajnie tylko będziesz wyglądał tak na leżąco ;)
trzymam kciuki
| 21:44 sobota, 22 stycznia 2011 | linkuj Maks - uśmiejesz się - zdjęcia robię telefonem a sekret to pewna ręka i program do robienia panoram (np.PanoramaMaker)
Jurek57
| 21:42 sobota, 22 stycznia 2011 | linkuj Aż Ci zazdroszczę !
Ja od trzech dni walczę z /korzonkami,lumbagiem/.Ale jutro jak nie będzie padać ta nawet na leżąco,muszę wyjechać !
Maks
| 21:37 sobota, 22 stycznia 2011 | linkuj Niezły dystans jak na takie zimno ;) Mnie szybko palce wysiadają :(
Jak robisz te zdjęcia panoramiczne ?
dzesio
| 18:25 sobota, 22 stycznia 2011 | linkuj fajna trasa

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa miesc