era TwentyNinera

avatar tego bloga prowadzę ja, tzn.Krzysztof czyli rzepkok z miejscowości Drwęsa k/Poznania. Od kiedy zacząłem tu wpisywać swoje wyjazdy przejechałem 17299.75 kilometrów w tym 9377.12 w terenie ze średnią prędkością 19.54 km/h i się wcale nie chwalę, bo przecież nie o to chodzi.
tel. 509 95 1969 a tu więcej o mnie.

Sezon 2013

Sezon 2012

Sezon 2011

Sezon 2010

Sezon 2009

Wykres roczny blog rowerowy rzepkok.bikestats.pl
qrcode
Temperatura:-1.0
Rower:

terenowo

Wtorek, 15 grudnia 2009 · dodano: 15.12.2009 | Komentarze 7

Drwęsa - Kalwy - Brzoza - Otusz - Skrzynki - Cieśle - Niepruszewo - Drwęsa

-1 st.C, pełne zachmurzenie, lekki wiatr N

krótkie sprawdzenie terenów treningowych dla odważnych i szaleńców

dla odważnych © rzepkok

dla szaleńców © rzepkok

a tutaj jak okiem sięgnąć ani śladu cywilizacji ...

pusto i cicho © rzepkok
Kategoria okolica

Maks
| 15:18 czwartek, 17 grudnia 2009 | linkuj Jakby co też jestem chętny szczególnie na nowe tereny ;)
Pozdrawiam
Jurek57
| 11:50 czwartek, 17 grudnia 2009 | linkuj To prawda że tutaj płasko i atrakcyjnych tras też nie dużo.Ale może kiedyś w stronę Nowego Tomyśla.Byłem tam kilka razy i jest więcej lasów.Może dystans dłuższy ale bardziej atrakcyjnie.Jeśli co to proszę o kontakt.W niedziele zawsze chętnie.
rzepkok
| 10:10 czwartek, 17 grudnia 2009 | linkuj jeśli zobaczysz w tych okolicach kiedyś gościa całego na czarno (łącznie z kaskiem) to pewnie będę ja a co do wspólnego wypadu to zawsze chętnie, bo mam wrażenie, że już zjeździłem wszystkie trasy w okolicy ;)
Jurek57
| 09:31 czwartek, 17 grudnia 2009 | linkuj Witam kolegę.Okazuje się że jeździmy tymi samymi ścieżkami.W niedzielę mijałem przed Cieślami gościa w czerwonej czapeczce,może to byłeś Ty.Musimy się umówić na wspólny wypad.
pozdrawiam
rzepkok
| 19:56 wtorek, 15 grudnia 2009 | linkuj ano stromo jest - nie mam jak zmierzyć ale min. 60 stopni a zjazd zaczyna się powyżej linii drzew co daje niezły efekt - może się kiedyś odważę ale chyba nieprędko ;)
klosiu
| 18:31 wtorek, 15 grudnia 2009 | linkuj Grubo :). Jak na zdjeciu wyglada ze jest stromo to jest bardzo stromo :)
Maks
| 14:30 wtorek, 15 grudnia 2009 | linkuj Trasa hardkor, szczególnie te koleiny jak się koło dostanie to nawet nie zdążysz z takiej wyskoczyć ;) Zazdroszczę Ci tych jazd bo ja w zwykły dzień jak wracam to już jest ciemno ;( Pozdrawiam

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa orzow