era TwentyNinera

avatar tego bloga prowadzę ja, tzn.Krzysztof czyli rzepkok z miejscowości Drwęsa k/Poznania. Od kiedy zacząłem tu wpisywać swoje wyjazdy przejechałem 17299.75 kilometrów w tym 9377.12 w terenie ze średnią prędkością 19.54 km/h i się wcale nie chwalę, bo przecież nie o to chodzi.
tel. 509 95 1969 a tu więcej o mnie.

Sezon 2013

Sezon 2012

Sezon 2011

Sezon 2010

Sezon 2009

Wykres roczny blog rowerowy rzepkok.bikestats.pl
qrcode
Rower:

WPN i Wiórek

Niedziela, 1 listopada 2009 · dodano: 01.11.2009 | Komentarze 1

Drwęsa - Więckowice - Dopiewo - Konarzewo - Chomęcice - Rosnówko - Komorniki - Wiry - Łęczyca - Puszczykowo - Puszczykówko - WPN - Puszczykówko - Mosina - Rogalinek - Wiórek - Czapury - Starołęka - Poznań - Skórzewo - Zakrzewo - Sierosław - Drwęsa

1-5 st.C, pełne słońce, wiatr umiarkowany S/E

dzisiaj wycieczka z Piotrem do WPN i lasów w okolicy Wiórka

na miejsce zbiórki w Puszczykowie dotarłem przez Dopiewo, Konarzewo i dalej do Komornik i przez Wiry na dół do Puszczykowa

z Puszczykowa już z Piotrem pojechaliśmy na Osową Górę i w dół nad Kociołek i jez.Góreckie

potem z powrotem do Puszczykowa i wzdłuż Warty do Mosiny, mostem do Rogalinka i już po drugiej stronie lasami - Rogaliński i Łabędzi szlak rowerowy

z lasów wyjechaliśmy w Wiórku i dalej już asfaltem przez Czapury na Starołękę i Rataje - rozstaliśmy się przy moście na ul.Hetmańskiej - Piotr pojechał so siebie przez Maltę a ja w górę Hetmańską do Grunwaldzkiej i obok stadionu Lecha do Lasku Marcelińskiego

z Lasku wypadłem prosto na cmentarz na Junikowe co przy dzisiejszej dacie nie było najlepszym pomysłem - po przebiciu się przez tłumy na cmentarzu już prostą drogą do Skórzewa i dalej przez Zakrzewo na Siewrosław i do Drwęsy

super wycieczka - pogoda wręcz wymarzona - piękne słońce, błękitne niebo i najwpanialsze kolory końca jesieni - oj długo będę to wspominał ;)

pamiątki z wycieczki (niestety ze względu na tempo tylko dwie):