era TwentyNinera

avatar tego bloga prowadzę ja, tzn.Krzysztof czyli rzepkok z miejscowości Drwęsa k/Poznania. Od kiedy zacząłem tu wpisywać swoje wyjazdy przejechałem 17299.75 kilometrów w tym 9377.12 w terenie ze średnią prędkością 19.54 km/h i się wcale nie chwalę, bo przecież nie o to chodzi.
tel. 509 95 1969 a tu więcej o mnie.

Sezon 2013

Sezon 2012

Sezon 2011

Sezon 2010

Sezon 2009

Wykres roczny blog rowerowy rzepkok.bikestats.pl
qrcode
Rower:

"tam, gdzie Warta toczy wody swe..."

Poniedziałek, 19 października 2009 · dodano: 19.10.2009 | Komentarze 0

Puszczykówko - Puszczykowo - Mosina - Rogalinek - Wiórek - Czapury - Starołęka - Dębina - Luboń - Puszczykówko

6 st.C, mgła a potem lekkie zachmurzenie, wiatr słaby S/E

pogoda wreszcie pozwoliła na małą wycieczkę i postanowiłem zobaczyć co tam słychać nad Wartą
wystartowałem spod dworca w Puszczykówku i wzdłuż Warty do Puszczykowa i dalej dość trudnym (szczególnie o tej porze roku i w tych warunkach) szlakiem jak najbliżej rzeki aż do mostu pomiędzy Mosiną a Rogalinkiem
potem po drugiej stronie Warty - Wiórek i kręcenie po lesie - najpierw Rogaliński Szlak Rowerowy a potem Łabędzki Szlak Rowerowy - kapitalne tereny !!!
z lasu wyjechałem na wysokości Czapur i już prosto do Starołęki - mostem kolejowym na drugą stronę i przez Dębinę i Luboń już prościutko do Puszczykówka

zawsze chciałem pokręcić się po "drugiej" stronie Warty i naprawdę warto (sic!)
szczerze polecam bo tereny i szlaki są niesamowite

garść pamiątek z wycieczki:

Jesienna Warta © rzepkok

most pomiędzy Mosiną a Rogalinkiem © rzepkok

widok z mostu w stronę Poznania © rzepkok

widok z mostu na południe © rzepkok

panorama jesiennej Warty © rzepkok

rower do zadań specjalnych

rower nadrzewny © rzepkok

i coś specjalnego - hopki na Łabędzkim Szlaku Rowerowym
niestety - ostatniej nie przewidziałem :)

<param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/7iGp_Z-ftxE"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/7iGp_Z-ftxE" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object><Opis linka

podczas kręcenia powyższego filmu Autor nie odniósł poważniejszych obrażeń