era TwentyNinera

avatar tego bloga prowadzę ja, tzn.Krzysztof czyli rzepkok z miejscowości Drwęsa k/Poznania. Od kiedy zacząłem tu wpisywać swoje wyjazdy przejechałem 17299.75 kilometrów w tym 9377.12 w terenie ze średnią prędkością 19.54 km/h i się wcale nie chwalę, bo przecież nie o to chodzi.
tel. 509 95 1969 a tu więcej o mnie.

Sezon 2013

Sezon 2012

Sezon 2011

Sezon 2010

Sezon 2009

Wykres roczny blog rowerowy rzepkok.bikestats.pl
qrcode
Rower:

WPN i Puszczykowo

Niedziela, 20 września 2009 · dodano: 20.09.2009 | Komentarze 5

Drwęsa - Więckowice - Dopiewo - Konarzewo - Chomęcice - Rosnowo - Szreniawa - WPN - Jarosławiec - Puszczykowo - WPN - Górka - Łódź - Stęszew - Krąplewo - Mirosławki - Tomice - Żarnowiec - Cieśle - Niepruszewo - Drwęsa

24 st.C, pełne słońce, lekki wiatr S/E a potem już bezwietrznie

pierwsza poważniejsza wycieczka po wypadku i dałem radę choć miejscami było ciężko
a lody w Puszczykowie jak zwykle najlepsze ;)
Kategoria wycieczka

toadi69 | 05:12 wtorek, 29 września 2009 | linkuj a ja już myślałem że coś się stało/pogorszyło

Lato się skończyło dni coraz krótsze a do tego zimniej niż jeszcze przed miesiącem,w tygodniu to i u mnie krucho z czasem. Wczoraj ledwie wyjechałem a już zrobiło się ciemno, i trzeba było wracać, dobrze że przed deszczem wróciłem. Ubiegłe dwa tygodnie miałem urlop stąd ten dłuższy wypadzik, a tak jedynie weekendy pozostają, byle tylko pogoda dopisała.

Czekamy na Twe relacje z powrotu do normalności bikera :)

rzepkok
| 22:57 poniedziałek, 28 września 2009 | linkuj eh - szkoda gadać - ostatnio ani czasu ani sił na jazdę znaleźć nie mogę :((
ale jak czytam Twoje opisy i fotki i filmiki to znów się chce ruszać w trasę - już wkrótce ;)
toadi69
| 22:30 poniedziałek, 28 września 2009 | linkuj Co tak zamilkłeś :(
Maks
| 19:08 niedziela, 20 września 2009 | linkuj No muszę przyznać że coraz lepiej Ci idzie Coraz większe dystanse ;)
tak 3mać pozdrawiam ;)
toadi69
| 16:39 niedziela, 20 września 2009 | linkuj Spory dystans jak na rekonwalescenta ;)
Ja dziś miałem totalnego lenia, czas spędziłem przed TV i kompem oraz regulując parę drobiazgów w rowerze.
Pozdrawiam.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa odnia