era TwentyNinera

avatar tego bloga prowadzę ja, tzn.Krzysztof czyli rzepkok z miejscowości Drwęsa k/Poznania. Od kiedy zacząłem tu wpisywać swoje wyjazdy przejechałem 17299.75 kilometrów w tym 9377.12 w terenie ze średnią prędkością 19.54 km/h i się wcale nie chwalę, bo przecież nie o to chodzi.
tel. 509 95 1969 a tu więcej o mnie.

Sezon 2013

Sezon 2012

Sezon 2011

Sezon 2010

Sezon 2009

Wykres roczny blog rowerowy rzepkok.bikestats.pl
qrcode
Rower:

kółko 20 - test nowych opon

Środa, 20 maja 2009 · dodano: 20.05.2009 | Komentarze 0

Drwęsa - Lusówko - Lusowo - Zakrzewo (stawki) - Więckowice - Drwęsa

22 st.C, słońce i przelotny deszcz, bezwietrznie

dzisiaj tylko 20km ale to przede wszystkim test nowych opon
szukałem, szukałem i w końcu dzięki Kolegom z forum znalazłem - Schwalbe Smart Sam 28x1,75 (albo jak kto woli 700x45C)
czekałem trzy dni i wkońcu dojechały więc czym prędzej przekładka i tu pierwsze zdziwienie - producent zaleca zakładanie na odwrót, tzn. przód w jedną stronę a tył w drugą no ale to w końcu opony na teren, więc liczy się przede wszystkim trzymanie drogi a nie opory toczenia po asfalcie
kiedy już założyłęm oponki, zrobiłem kilka zdjęć i biorę się za szykowanie do jazdy a tu... ZONK !!! - żona wychodzi z pralni z koszem a w nim wszystkie moje rowerowe ciuchy idealnie mokre i świeżo uprane (!?)
jak już trochę ochłonąłem to trzeba się było ubrać w zestaw zastępczy i w drogę - nawet nieźle ale nie polecam jazdy w mokrych rękawiczkach ;)
oponki sprawdziły się rewelacyjnie !!! żadna piaskowa pułapka mnie nie zatrzymała (oprócz jednej - no ale nie ma mocnych na wydmy do połowy koła) a do tego po szutrach i kamlotkach śmigać można wreszcie bezpiecznie i szybko - trochę tylko "mlaszcze" i "cmoka" na asfalcie no ale coś za coś

tak czy siak polecam każdemu kto chce sobie pośmigać po terenie na trekkingu trochę więcej niż tylko w niedzielę dookoła parku ;))